The smile on your face

KÖRKORT IDAG :D:D:D
Happyhappyhappy är vad jag är idag.
Gjorde teorin vid klockan nio och körde upp vid tio.
Hjärtat slog hårt när jag tryckte på rätt knappen,
men så lös de godkänt, 59 rätt, så jävla gutt.
Och körningen gick hyffsat, backningen runt gatuhörnet
kunde ju kanske ha varit bättre, men skitsamma
hon tyckte de stora hela va bra sa hon :D Gutt som
fan o inte behöva tänka på de längre. Tänker inte sätta
min fot frivlligt på körskolan någe mer, och böckerna
tänker jag slänga så långt bort som möjligt så jag slipper
se dom :P
Ikväll blir det Vetlanda med Michaela, Mirja, Mirell och Jennifer.
Vi ska äta på mc donalds :D Haha gott som fan ju. Va och
hämtade Jennifer förrut i Virserum med haha.


Nu ska jag lägga mig o vila lite :D


/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback