And you're not coming back, I got a reason to cry

Otroligt skönt med lov nu. Det va välbehövligt. Helgen har sett ut följande.
Fredag efter skolavslutningen och race hem, så jobbade jag :P
Sen efter åkte jag med Simon till Hultsfred. Hälsade på Liam : )
Så stor ungen har blivit, va så länge sen jag såg honom nu.
Det va jätte kul o se honom igen =) Hoppas det blir fler gånger.
Sen åkte jag och Michaela och hämtade Jennifer och hennes
kompisar i Virserum. Och Michaela får fan inte sitta fram om hon
ska tuta hela jävla tiden :D
Lördag så var det svalafest. Va trevligt : ) Mirell sov här sen<3
Söndag blev det bara slapp dag. Sen lite senare på kvällen åkte
jag och Michaela och solade lite, sen åkte vi till Robin. Tobias va
där också. Spelade det nya gh, fan så skoj :D Ägde på trummor
haha : ) Fick fan sjunga hela tiden för ingen annan ville med.
Jag sa åt dom att dom fick skylla sig själva för de låter inte bra :D
Sen spelade vi tp och lite med, det va trevligt : )

Vaknade för ett tag sen, skönt och sova länge. Fick brev att jag
fått mitt körkort idag med, så får åka och hämta det imorgon ;D
Idag kommer Mirell. Vi ska nog spela innebandy sen, kuuul : )

Imorgon som sagt hämta körkortet i Hultsfred. Sen ville Michaela
sola lite med : ) Sen efter det blir det bastun och massa sånt : )
Myyys.

Sen är det julafton helt plötsligt, har gått hur fort som helst. Och ingen
snö heller fy vad tråkigt. Blir första julafton på ett bra tag man får vara
ensam med, får se hur det blir!


/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback