Remember the feelings

Bara så ni vet tänker så tänker jag skriva en deprimerande blogg idag så om ni inte vill höra på
det, sluta läs nu =) Vet inte varför, men känner bara för att skriva om demprimerande grejer. Är
på världens tråkigaste humör typ. Har sett klart alla säsonger av oc nu. Blir både glad och deprimerad
av det. Är världens underbaraste serie, men det får en att inse att man alltid kommer se tillbaks på om
gjort rätt val här i livet och man kommer aldrig få reda på svaret. Och hur det än blir så känner man sig
alltid på något sätt ensam. Eller? Kanske bara är jag som får den känslan.
Men man kan ju undra vad livet handlar om egentligen? Jag har iallafall
till mesta dels varit med om bråk, tårar, svek, lögner och falskhet.. Känns det som... Men visst livet har ju sina höjdpunkter det  med.  Men jag undrar hur det kommer bli i slutändan? Hatar att tänka på det men ändå så
gör jag det. Och då blir jag såhär deprimerad. Finns massa jag skulle kunna skriva om det, men det tänker
jag inte göra.  Näe nu får jag väl rycka upp mig eller något.



Ta vara på det du har idag, för imorgon kan det vara borta.



/ Take care Nathalie






Kommentarer

Fina ord :*


Kom ihåg






Trackback