Sing along for me baby

Vad är kärlek?
När det bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka,
När du fnissar som en liten flicka,
när du känner nått som du can't deny,
When the eagles fly over mountain high
när all oro är som bortblåst och försvunnen,
när simba återvänder I lejonkungen,
när man bara drar replik för att slippa krångla
min pappa är rik vill du hångla?
Om man spärrar upp sina ögon och tittar bak
med huvudet ut då ser man galen ut,
det har egentligen inte hit o höra
det är bara nånting som man kan göra.
När jag dansat med elin en sommarnatt lång
och vi satt på en parkbänk jag var kär hon drack rom,
när elin sa att jag var den vackraste som finns,
såg in i mina ögon o kräktes på mina jeans.
Våga styr som en kapten, våga fall som ett löv,
våga chansa och se hur det går.
Vad är fegt ,vad är mod
What is löv?
Baby don't hurt me don't hurt me no more

#Björn Gustavsson




Såå idag är man ledig från skolan. Sköönt. Hade bara 2 lektioner igår varav en va prov.
Men tror det gick rätt bra ändå, svarade på allt iallafall.
Vad ska man göra idag då? Funderar på att gå och hämta Bellabus och gå med henne runt
eljjusspåret. Men det ser ut som det ska bli regn, och då är det inge kul o va ute. Vill åka
och sola med, får se om det blir idag. Fotbollsträning ikväll med =) Ska bli skojsigt, så hoppas
de inte kommer regn o förstör nu :P
Imorgon ska jag inte heller till skolan, ska åka och hälsa på morfar. Han ligger på sjukhus sen 2 dagar,
och är jätte dålig =/ Jag hoppas verkligen att han blir bra igen, finns inget annat än det liksom =/



/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback