A point of view

Har en sån där konstig känsla i kroppen just nu som inte går att förklara. Gillar liksom att
den finns där, men vet ju oftast hur allt slutar. Inte som man vill precis.
Vet inte riktigt om jag är klar för det här. Och det är jätte konstigt att jag känner som jag gör.
Men alla vet väl att jag inte är som jag ska :P Känns skönt att man har kunnat prata lite
med folk som bryr sig. Era åsikter är rätt viktiga just nu, behöver dom..
Får se hur det blir, jag vet inte riktigt vad jag vill, just därför behöver jag er mer än ni anar<3
Blir lite arg på mig själv av detta, hm det är lustigt det här haha.

Tack för en kul kväll Madde, Lovisa o Tookie :) Behövde lite skratt haha. Eller det blev rätt
mycket skratt :P Men det va skoj. Som sagt ser fram emot festivalen, då ska vi alla ha skit
skoj =) Tält o partytält ;)


/ Take care Nathalie






Kommentarer

Vad gjorde vi då?:P haha

vi va nere på lumbus :D


Kom ihåg






Trackback