In the end

Matchen i lördags mot Vimmerby slutade 7-5. Och det tyckte jag va orättvist, och det tror jag alla andra tyckte också. Jag får väl vara nöjd med min insats, 2 mål. Har börjat tappa suget lite, men så äre det ju när man lägger ner så pass mycket på träning osv och inte får något tillbaka. Menmen.

Efter matchen hängde Mirja med hem och vi åt kinamat. Sen kom Madde och vi gjorde oss iordning. Då blev man ju gladare, går ju inte att vara annat i er närvaro. Sen åkte vi och festade. Och det va väldigt trevligt och jag hade kul.

Dagen efter vaknade jag och trodde att det var mitt i natten, va skitmörkt ute även att det va morgon ju. Usch det är trist. Men jag gick och la mig igen. Halvsov, sen gick jag upp och satte mig vid datan. Och då kom Simon upp med hans nya säng. Så den invigdes, och den va skön kan jag lova, men inte lika skön som min ;)

Sen åkte vi på hockey och Virserum vann. Efter det åkte vi hem till mig, och då va jag skithungrig så vi beställde mat från hotellet. Jag tog hamburgare och pommes, men usch och fy så äcklig. Dom får verkligen skärpa sig där nere om dom vill ha kvar sina kunder. Hamburgaren va halvljummen, inte genomstekt och sliskig. Och pommesena va inte klara, mjuka och äckliga. Gick inte och äta så det va bara och slänga. Simons pizza va inte ens klar, utan den va helt degig i mitten. Mysigt värre.

Skolan har börjat igen då. Va skitsegt idag. Jag klarar inte en hel dag till 20 över 4, blir helt slut. Blir blek och mår skitdåligt. Sov typ hela sista lektionen. Får väl gå och kolla upp de där, men sist sa dom bara att jag typ har järnbrist och skit och det är därför jag är blek osv. Men dom gjorde ju inget åt det då. Men aja.
Fick iaf bekräftelse på att man gjort ett bra engelska arbete som man satt och slet med. Hon läste upp den för klassen och sa att det va väldigt bra. Va bara lite grammatik och så. Så det va ju kul att höra det från henne. Men fick bara G+ på provet som vi fick tillbaka, men tror inte att det va någon som hade mycket mer för det va skitsvårt. Hela kursen är skitsvår. Vi fick arbete idag i 3 veckor. Vi ska läsa ut en 300 sidig bok på engelska och lämna in en recention. Men vi får inga lektioner på oss, utan på lektionerna ska vi jobab med argumentation och så ska det in en skriflig rapport. Sen går det bort en lektion med. Hon kör på som fan. Bara och hänga i, det är ju snart jul iaf ;)


Tror ni inte att allt jag skrev försvann när jag laddade upp det.
Jo givetvis, så skrev inte allt igen. Sånt är irriterande!



image4




/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback