Julafton 2014

Igår var vi hos mamma och firade julafton. Inledde med julmat och fortsatte med kalle anka. Travis tyckte det var väldigt bra så vi satt bänkade framför det allihopa. Precis när kalle var slut kom tomten och knackade på. Travis öppnade dörren som ingenting, helt orädd haha. Han fick så mycket julklappar av tomten så ja herregud. Han gick fram och hämtade alla paket och tackade så mycket. Han fick så mycket saker så jag kommer knappt ihåg men bland annat en tågbana, en racerbil att åka på, lego, böcker, traktorer, utklädningskläder, pippifigurer, filmer och massa mer. Nästa år får det absolut inte bli så mycket för det blir alldeles för många julklappar. Han var väldigt nöjd iallafall och skulle packa upp allt så fort vi kom hem. Jag började rensa och städa hans rum medan killarna plockade upp alla julklappar. Travis har verkligen ingen plats för allt på sitt rum så vi får fixa iordning lite bättre imorgon. Det blir bättre när övervåningen blir klar för då ska Travis få ett lekrum/tvrum där uppe som han kan ha några av sina saker i. Är tänk att det ska bli ett litet mysrum där han har sina filmer och kan titta på sina filmer :)
 
Jag är också väldigt nöjd med mina saker. Fick en filmkamera av Mattias och Travis och den har jag redan använt flitigt. Ångrar verkligen att man inte köpt en ordentlig filmkamera innan och filmat Travis mer. Har ju massa klipp med telefonen, men det är inte riktigt samma sak. Men nu blir det ändring på det, nu ska jag filma allt möjligt :) Sen fick jag pengar och massa bra och ha saker :)
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback