Kalas

I lördags hade vi kalas för Mattias. Jag hade beställt lyxsmörgåstårta och kladdtårta med päronmousse. Jättegott var det! Mattias fick jättemycket fina saker så jag hoppas han är nöjd med sin födelsedag :) När gästerna hade åkt hem satte vi oss ner med hans pappa och Susanne och drack ett glas vin, åt chips och dipp och tittade på gladiatorerna. Skön lördagskväll! Igår städade jag iordning lite här hemma innan jag drog iväg och spelade match. Allt man kan säga om den är att i kellogs cornflakespaket kan man tydligen hitta mycket som man egentligen inte förtjänar att ha haha. Nog om den, vi skrattar och laddar om för hemmamatch mot Vetlanda på fredag.
 
Idag är jag ensam med barnen igen då vardagen dragit igång. Jag mådde lite dåligt igårkväll när jag kom hem, hade ont i halsen och sådär men idag känns det lite bättre igen som tur är. Jag har fortsatt med min städning här hemma på förmiddagen, men nu när Colin somnade så satte jag och Travis oss i soffan en sväng. Idag händer det inte så mycket här hemma. Lugn och skön dag helt enkelt.
 
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback