Nu är vi friska igen

Godkväll alla som kikar in här!
 
Nu var det över en vecka sen jag var här inne och lämnade ett spår, och det har sina anledningar som ni kanske förstod efter förra inlägget. Nu är vi äntligen friska allihopa och jag hoppas verkligen det förblir så. Jag äter penicillin sista dagen idag och känner mig äntligen pigg igen. Imorgon ska jag träna för första gången på ett bra tag (bortsett från matchen som jag var med på i helgen). Travis har sportlov denna vecka så vi är hemma tillsammans. I måndags och igår var vi hemma och styrde med hemsysslor och tog det lugnt. Idag har vi varit iväg på leklandet nästan hela dagen. Natalie och Jennie var där också med deras små och Travis lekte med Devin nästan hela tiden. Det var kul att komma iväg och hitta på något och båda barnen somnade gott ikväll. Imorgon ska vi äta lunch med min syster sen får vi se vad vi hittar på. Man kan hoppas på att det är lika fint väder som idag så man kan gå ut och leka en sväng. 
 
Annars har det inte hänt så mycket hemma hos oss. Colin har precis börjat äta ordenligt igen efter hans öroninflammation vilket är skönt. Sista dagen Travis var på dagis förra veckan kom magsjukelappen upp igen så jag hoppas att den skiten rensas ut denna vecka när det är lov så vi slipper den hemska sjukdomen. Jag förstår inte att det ska vara så svårt att hålla på den där 48-timmars regeln så skiten slipper gå runt. Blö!
 
 
 
Titta vilken fin bild jag tog på Travis och Colins gammelmormor och gammelmorfar i veckan när de var här och fikade. Den måste jag förstora upp och rama in :)
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback