Klipp och färg

Godkväll!

Jag glömmer bort att titta in och skriva här nu för tiden märker jag. Ber om ursäkt för det! Idag har Travis varit och klippt sig, det var välbehövligt. Efter det var det min tur att slå mig ner och få lite färg i håret och kapa av det litegrann. Det var minst lika välbehövligt det också. Travis och jag har haft fredagsmys ikväll med tv-spel och popcorn så det blev ensamt och tyst nu när han la sig. 

Vi har inte så mycket planerat i helgen så vi får se vad vi hittar på för skoj. Skönt att ta helgen som den kommer ibland. I veckan var jag och kikade in på jobbet. På måndag är det nämligen bara två veckor kvar tills jag börjar jobba igen. Det ska bli kul faktiskt. Just nu tar jag och Mattias ut våra dubbeldagar så vi får vara hemma tre veckor tillsammans allihopa. Mysigt! 











Kommentarer

Kom ihåg






Trackback