Tränat ikväll

Idag har jag som sagt vikarierat. Fullt ös hela dagen lång när man har idrott. Imorse fick jag väcka Travis klockan sju precis innan vi var tvugna att åka, och jag tror bestämt han hade kunnat sova minst en timme till om jag inte hade väckt honom. Får hoppas han gör det i helgen också för då är Mattias iväg så det vore skönt att få någon timme sovmorgon iallafall :) Dagen har gått bra, men man är trött i huvudet när man kommer hem.

Det var drop-in fika på förskolan idag så Travve och jag fikade innan vi åkte hemåt. Då var det bara att sätta igång med de dagliga vardagsbestyren så som plocka in/ut disk, laga mat, plocka iordning och förbereda inför morgondagen. När allt var klart var redan klockan halv sju, herregud så fort de få timmarna går här hemma om eftermiddagarna. Jag gav mig då ut på en liten springtur för att värma upp inför hemmaträning. Mattias badade Travis under tiden och så la jag honom när jag kom hem och då gav sig Mattias ut på en runda :) Smidigt hehe. När Travve somnade körde jag igång lite styrka. Kämpar mot klockan varje dag, hade velat träna så mycket mer men jag hinner verkligen inte. Nu har jag precis tränat klart och duschat och är skittrött. Blir sängen mycket snart, klockan ringer  halv 6 imorgon sen bär det av mot Kalmar. Orkar veklingen inte vara uppe om kvällarna längre, är helt slut. Tänkt tillbaka på perioden när Travis vägrade somna om kvällarna, och jag är superglad över att det går så smidigt just nu så man får de där två-tre timmarna för sig själv innan läggdags. 










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback