Att somna i famnen

Igår efter jobbet när jag hämtade hem Travis hade jag världens migrän så vi satte oss framför tvn så jag kunde ta det lite lugnt. Rätt som det var kröp Travis upp i min famn och somnade som en stock. Det gick inte väcka honom överhuvudtaget haha. Han såg så fridfull ut och det var så mysigt. Travis slutade somna i famnen väldigt tidigt när han var en bebis så detta är med andra ord inte av vanligheten. Tyvärr var jag tvungen att väcka honom eftersom han egentligen inte får sova middag längre. Han var tjurig hela kvällen sen lilla gubben. Inte lätt jämt :) Som jag misstänkte tog det lång tid att få honom att somna för kvällen sen, satt där inne i en timme innan han gav upp och somnade.

Idag har jag jobbat som en idiot med examensarbetet. Klockan gick så fort till tre då det helt plötsligt var dags att lägga ner för dagen och hämta Travis. Skrev ihop 3 sidor, och hade nog kunnat skriva mer om jag fått fortsätta. Kom in i det bra, men jag vet inte om det var tillräckligt för att slippa jobba i helgen. Får tänka på det för tiden går fortare än vad man tror. Är inte många dagar kvar att jobba med det och jag ska upp i cirka 40 sidor så har en hel del kvar att göra. Men samtidigt är helg en helg. Man behöver ledigt och slappna av i huvudet, men frågan är ju om jag kan göra det om jag vet med mig att jag egentligen behöver jobba. Får se hur har gör... Imorgon väntar en heldag med jobb sen blir det fredagsmys här hemma. 










Kommentarer
» Neeve

Tävling på min blogg titta gärna in :)
http://neeve.blogg.se/2014/april/tavling.html


Kom ihåg






Trackback