Full rulle

Hej :)
 
Skulle bara säga att jag lever, men har haft full rulle här hemma. I förra veckan fixade jag till min uppsats som nu lyser grönt, så skönt. Alltid en befrielse att börja på något nytt när allt gammalt är gjort. I helgen har jag hunnit med att haft överraskningsfest för syster som fyllt 18 år, varit på sm i speedway och lite annat smått och gott. Travis har blivit sjuk efter 5 dagar på dagis, så Mattias fick vara hemma med honom idag eftersom min skola började idag. Jag är inte frisk jag heller, men man har inte så mycket val än att gå upp på morgonen.
 
Hade introduktion och en föreläsning idag så det blev en "kort dag", om jag hade bott i Kalmar vill säga hehe. Gick upp vid 5 imorse och kom hem halv 3, så kort kan man ändå inte kalla den. Vi satt typ 25 pers i ett litet rum alltså smockfullt med folk plus att det var världens varmaste sal, syret höll på att ta slut tillsist. Fick reda på att vi skulle införskaffat en bok på 250 sidor som ska vara utläst på onsdag, jippi. Som tur var fick jag tag på den på bibblan, så imorgon blir det till att sträckläsa och skriva ner mina egna tankar typ inför seminariet på onsdag. Är lite chockad över hur mycket det är att göra, första delkursen sträcker sig över tre veckor och vi har hur mycket som helst att göra känns det som. Tiderna ligger inte alls bra heller för min del som pendlar. Att ha självstudier på morgonen och föreläsningar på eftermiddagarna är rätt ohållbart för min del de veckor Mattias jobbar eftermiddag :/ Fixar inte det, så en lösning inom det närmsta är välkommen!
 
Travis får vara hemma imorgon, och antagligen fler dagar. Är många febriga barn hemma från dagis just nu, så skickar vi dit honom så kommer han väl hem med det också. Det har vi sluppit, utan det är förkylning och hosta som är på kartan hos Travis. Jag hade velat lägga mig tidigt ikväll, känner mig riktigt sliten, men verkar inte få med mannen på den biten. Så där väntar jag heller än att behöva vakna när han kryper ner i sängen.
 
 
Jag ska försöka lägga upp lite bilder imon från Jennifers överraskningsfest, som vi kämpade med den jag och Michaela :) Och lyckat blev det!






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback