Seriepremiären

Hallå!
 
Nu var det ett par dagar sen jag kikade in här. Besöket åkte hem i söndagsmorse, och då städade jag iordning lite här hemma med musik på högsta volym. Bra taggning inför match :) Matchen gick ju värre. Var tydligen folk som sagt ifrån att spela, så det slutade med att vi var 9 utespelare och stackars Karin som aldrig stått i mål innan fick hoppa in. Fast det gjorde hon hur bra som helst. Vi förlorade med 7-0, och jag är förvånad att det inte blev mer egentligen haha. De hade typ 50 skott på mål, så Karin skötte sig väldigt bra med andra ord. Men hon behövs ute också så en målvakt vore väldigt bra att få fram!! Det var iaf kul med seriepremiär, väldigt rörigt osv, men det löser sig väl. Så tråkigt att det ska bli precis som förra säsongen när det väl kommer till kritan. Vet att vi faktiskt kan om vi vill, så nu är det bara hoppas på att det blir bättre. Nästa match är på söndag, men då är tydligen många borta så får se hur det blir med det.
 
Igår var det tentaförberedelser på schemat. Kunde varit mer effektiv om man säger så, men det känns som jag kan det liksom så då orkar man inte ta upp böckerna. Jag hade så grymt ont i ryggen igår, gick som en pinne här hemma. Är troligtvis muskultaruren som inte riktigt är van vid vissa rörelser ännu. Fick iaf hoppa träningen för att försöka springa när man knappt kan gå känns meningslöst. Idag är det lite bättre, men allt annat är bra. Travis är på dagis idag, och jag ska plugga här hemma. Men som sagt, jag tror jag kan det. Sånt som märks på tentan imon :) Åker tidigt imorgon för tentan, sen efter lunch är det ny kursintroduktion plus en föreläsning. Så det blir en lång dag imorgon.
 
 
Är det någon som vill och kan hjälpa mig med en ny design till bloggen, och lite andra småfix med bloggen? :))
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback