Grillning

När vi gjort oss iordning imorse hämtade vi upp Jennifer och drog en sväng till Vimmerby Travis och jag. Vi strosade runt lite och tog en fika innan vi åkte hemåt igen. Skönt att komma utanför huset lite. Travis fick sova en stund när vi kom hem, och när han vaknade åkte vi mot Hultsfred. Åkte hem till Lovisa för att grilla lite med henne och Jennie. Gott som bara den var det :) Var hemma vid 8-tiden för Travis blev så trött. Han somnade nästan direkt, och jag har suttit framför tvn och glott bara. Sjukt uttråkad är jag! Finns inget att göra, och på tvn visas det bara massa strunt.
 
Pappa ska passa Travis imorgon på förmiddagen en stund så jag kan dra till gymmet. Han skulle dyka upp vid 10-tiden, så det blir lagom att jag kommer hem tills det är dags att lägga Travis och sova efter lunchen :) Sen får vi se vad som hittas på imorgon.
 
 
Mina nya converse kom hem igår, så jag var och hämtade ut dom idag. Dom passade kanoners :D
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback