Han som kan allt

Haha ja jag har skrattat så mycket denna morgon så om ni bara visste. Travis är så rolig och han ska verkligen vara med på allt, och då menar jag ALLT! Den senaste grejen är då att han ska vara med och kolla när man kissar på toaletten. Han måste vara med och kolla ner i hålet när kisset kommer, han ska se när man slänger pappret, sedan ska han själv stänga locket och spola. Han är också väldigt bekymrad över varför jag inte har någon snopp för det har ju faktiskt både han och pappa. Så han kollar konstigt och pekar och "skäller" för att jag inte ser ut som dom gör. Om ni bara visste hur roligt det ser ut när han gör detta haha. Det är tur att jag oftast redan sitter på toaletten när jag skrattar sådär mycket så de inte kommer i byxorna hahaha!
 
När vi var klara med toalettstyren skulle han vara med när jag sminkade mig. Han ska dra sminkborsten i ansiktet som jag gör, sen ska han ha lypsyl på läpparna. När han fått det smackar han sådär härligt ni vet. Sen var det dags att kamma håret, men jag hade ju en toffs idag, så då skulle ju Travis självklart ha det med. Han försökte länge med att sätta upp den själv, men det gick inge bra så jag fick hjälpa honom. Han gick fram till spegeln och tittade på sig själv och på toffsen i huvudet, så log han och pussade spegelbilden. Detta gjorde min morgon. Man har aldrig tråkigt med Travis i huset kan jag lova.Han är verkligen för smart för sig själv alltså. Jag är så glad över att få vara din mamma min älskade lilla skitunge! :)
 
 
 






Kommentarer

jätte gullig frisyr gulliga killen fick ...

jätte gullig frisyr killen fick ha de bra....

gullig frisyr gullig kille...

Älskade unge:) är så glad att du finns ❤


Kom ihåg






Trackback