Ny bilbarnstol

Vi köpte en acta graco idag så nu har vi två bilbarnstolar. Kanoners! Annars har det inte hänt så mycket mer idag. Jag har försökt plugga lite och resten av familjen har underhållt sig på annat sätt. Hade gärna joinat dom, men jag har tyvärr inte tid för lek denna vecka. Jag ringde även till dagis och nu är det löst. De rekommenderade inte två veckors inskolning för det blev för utdraget. Så vi gjorde något mitt emellan och har en vecka på oss med inskolningen nu. Den 28e januari är det dags för vår lilla älskling att börja. Jag kan vara med första dagen och det är jag glad för. Andra dagen får Mattias vara med 9-14, sen är det tänkt att vi båda ska testa att lämna honom ensam den tredje dagen :) Hoppas det kommer gå bra! Vi har två extra dagar på oss annars så det löser sig. En positiv inställning från mamma och pappa så blir det nog bra!
 
Jag har planerat min lediga vecka som jag har nästa vecka för fullt. Det kommer innehålla bad i trollgölen, bus på leklandet, bak av frallor, storkok av kalops, färgning av ögonbryn, lek på öppna förskolan, träning, match, examensfest, shopping och massa kvalitetstid :) Ser verkligen fram emot det kan jag säga. En hel vecka ägnad åt Travis, och en hel del egentid när han sover. Underbart!
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback