Storhandling

Det var min sovmorgon imorse, och Travis vaknade vid halv åtta, så jag tänkte somna om en bra stund. Vaknade strax innan nio och var pigg, så då var det lika bra att upp och hoppa. Städade iordning här hemma och åt frukost, sen drog jag till gymmet. Fick hem mina nya handskar i fredags så de invigde jag idag. De satt perfekt så nu slipper jag få blåsor i händerna. Tog en snabbdusch när jag kom hem sen åkte vi till Hultsfred för storhandling. Har bestämt att ta en paus i matkassen och då innebär det att skriva matscheman igen. När vi bodde i lägenheten hade vi så stort kylskåp att vi kunde handla för 2 veckor i taget, men det går inte nu. Vore skönt med ett större kylskåp, men det är ingen prioritering just nu. Funkar att veckohandla med :) Grillade kycklingfilé, majskolvar och sen gjorde vi egen potatissallad till middag idag. Supergott! Travis älskar majskolvar, åt en hel själv.
 
Travis har badat och sover, redo för dagis imorgon igen. Nu var det ett bra tag sen han var där så hoppas det går bra vid lämningen. Jag har slagit mig ner på soffan. Ska fixa lite kvällsmat, sen blir det sängen tidigt. Imorgon väntar sista rycket på min uppsats. Måste verkligen bli klar för den ska in på torsdag. Blööööö!
 
 
Travis styr med sin lilla bebis. Det är pussar, kramar och sen går han och vaggar den :)
 






Kommentarer


Kom ihåg






Trackback