Travis 1 år!

Kan inget annat än att skriva vart har det året tagit vägen? Känns helt sjukt att det gått 1 år sen vår lilla fina kille föddes. Det bästa året i hela mitt liv helt klart. Travis har ändrat mitt sätt att se på saker, och han har ändrat mig som person. Han har gett livet en mening, han är den som gör att jag går upp ur sängen om dagarna. Mitt ljus här i livet kan man säga. Det bästa som finns är verkligen att få vara hans mamma, och jag ångrar inte en sekund att vi skaffade Travis "tidigt". Han är min motivation till att gå klart de två åren som är kvar i skolan.
 
Det känns verkligen som det var igår jag vaknade upp med värkar och de fortsatte hela dagen och natten tills han valde att komma ut den 31e oktober 08.50. HÄR kan ni läsa om förlossningen. En hyfsat snabb förlossning, och det är verkligen ett av de största minnena i livet helt klart. Nu gäller det bara att fixa skolan, sen hoppas jag på att få utöka familjen :)
 
Födelsedagsbarnet fick öppna sina paket idag. Han var lite fundersam till en början, sen rev han i allt som gick att riva i haha. Han fick en pulka, en giraff som spelar musik och som man lägga i bollar sen fick han en blixten mcqueen bil. Den kör han med hej vilt här hemma! Sen kom hans mormor och mini med en bobbycar. Så vi har en nöjd kille här hemma minst sagt.
 
 
 
 
 






Kommentarer

Ja vart tar tiden vägen?!?!
Stort gattis Travis på din dag.

Svar: Det kan man undra :D Tack så jätte mycket säger han :)
Nathalie Larsson


Kom ihåg






Trackback