Start a fire

Blev jag något klokare av mötet med studievägledaren? Nääää. Varför ska man behöva göra allt själv är frågan? Aja imon öppnar portarna, bara söka på massa kurser och hoppas det löser sig.

Hände en jävligt rolig grej efter vi varit i skolan. Mamma och dom skulle hämta ett bord de hade köpt på blocket. Jag satt kvar i bilen och de gick iväg och hämtade det. Helt plötsligt kommer de fram en kärring och en gubbe. Hon börjar ta kort på bilen, så jag går ut och frågar vad hon håller på med. Får till svar av gubben att "det ska du skita i". Då brände det till lite i mig så jag höjde rösten lite och sa ni har ingen rätt att ta kort på bilen, vad är problemet? Fick till svar igen att jag skulle skita i det. Men herregud vad är det liksom sa jag, och han bara vi ska ringa polisen. Man bara öhhh jaha. Då frågade jag varför han ställt på handikappsparkeringen utan tillstånd. Då skrek han "hur ohyffsad är du som frågar de". Ja ni har ju inget tillstånd sa jag då. Nu går vi upp och ringer polisen på er. "Ja men gör det gubbjävel skrev jag tillslut". Detta var ett par i 60+ åldern. Herregud vad fan är problemet liksom? Vad var de arga på, vad hade vi gjort för fel? Vi lastade in i bilen vilket är fullt tillåtet utanför lägenheter. Hoppas verkligen inte jag blir sånna bitterfittor när jag blir gammal. No life.se.

Skrattade gott åt det i bilen sen iaf haha. Shoppade loss lite sen istället. Travis fick en gunga så han kan gunga här ute på gården i sommar :) Han fick även lite förvaring och saker i matväg.



Travis fick solbrillor, en jacka och strumpor också :) Lite vårkläder till mig blev de med :)










Kommentarer

Just det, texten på revbenen har jag sett på någon bild :) Vad står det? Får jag fråga vad du ska ha för Travis tatuering? Jag lovar att jag inte kommer att hära dig! :)



Kram


Kom ihåg






Trackback