Can't believe it

Det blev minsann en städdag för mig idag. Jag har lagat mat, diskat två gånger, plockat in och ur diskmaskinen, vikt in tvätt, tvättat 3 maskiner och hängt upp det, städat toan, damsugit och torkat golven. Allt det med en liten ungebyting hängandes under armen eller i selen hehe. Ett riktigt träningspass vill jag lova! Det tar sin lilla tid när Travis ska vara med och se allt. Efter det tog jag mig en välbehövlig dusch och gjorde mig iordning lite snabbt.

När jag var klar åkte jag och Travis till Högsby till Henrik som fyller 20 år idag. Mattias åkte iväg på innebandymatch samtidigt. Så vi har spenderat kvällen där med gofika. Kom hem för någon timme sen. Travis och jag har kollat på piff och puff i soffan och kramats lite sen vi kom hem. Nu har jag precis lagt honom i sin säng för natten. Mattias lär väl inte komma hem än på ett tag, så vad ska man hitta på nu?



DU ÄR KÄRLEK MITT HJÄRTA












Kommentarer

Åhw! :) Tack så jätte mycket för din fina kommentar!

haha, folk säger de. Att de är de enda hon fått från mig! att vi har likadana ögon, annars är hon Pappa rätt upp i dagen! Vilken mysig blogg, ska sätta mig ner och kika här inne nu! Kramar.


Kom ihåg






Trackback