Get a car

Har haft en trevlig dag med shopping i Växjö. Travis är så lättsam att ha med när man är ute. Jättesnäll och bara ligger och kikar på allt runtomkring. Det känns väldigt skönt. Shoppade såklart kläder till honom. Känns inte lika kul att handla till sig själv längre av någon konstig anledning. Man tänker bara hmm ja den var väl snygg, sen orkar man inte prova och om man väl provar så tycker man inte att man passar i plagget. Har fortfarande en liten block i huvudet när det gäller att amma offentligt. Alltså jag bryr mig inte så, bröst har väl folk sett innan. Men det är bara hela situationen som känns lite sådär. Man ska egentligen inte bry sig om vad folk runtomkring tycker även om man ibland slänger en tanke på det. Jag menar ammning är väl egentligen det mest naturliga som finns, och är Travis hungrig så är han ju :)

När jag kom hem packade jag upp alla saker, sen bytte jag om, ammade Travis och åkte iväg och tränade powemix. Nu sitter jag här nyduschad i soffan och väntar på att Mattias ska komma hem. Då blir det en subwaybaguett och såsmåningom big brother :) Livet är allt bra ibland!




Nu är det uppladdat med gröt, smakisar och tillbehör till nästa vecka då Travis blir 4 månader :) Sen fick han dregglisar, en mössa, en keps, ett par jeans, en tröja och en jacka.










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback