Bilder på sovrummet

Kommer det upp för alla att man måste skriva in lösenord för att komma in på min blogg? Gör det för en del, och så ska det absolut inte vara. Hoppas jag kan ordna till det med lite hjälp.
 
Idag har vi varit en sväng i Vimmerby. Köpte med mig 2 par jeans hem så nu har jag hela 3 par jeans som passar mig :D Haha! Alla som jag hade innan graviditeten är alldeles för stoooora nu. Cubus hade ett skitbra erbjudande just nu att om man handlar 4 par jeans så får man ett 5:e par på köpet. Gäller i 2 månader. Jeansen kostar just nu bara 199:-. Så alltså kan man köpa 4 jeans för 800:- och få 5 par. Riktigt billigt. Gillar cubus jeans de är mjuka, sköna och sitter bra. Nackdelen är att de töjer sig rätt mycket. Nu ska jag göra mig redo för att åka och träna innebandy!!
 
 
Enjoy vårat sovrum :) Har inte tapetserat här, tar det någon gång i framtiden. De här tapeterna duger gott och väl för oss så länge :) Alla ni 200 pers som är här inne, kommentera gärna också. Vore trevligt! :)
 
 
 
 
 
 
 






Kommentarer

Jättefint är det :D fint påslakan!

Svar: tackar :)
Nathalie Larsson

Super fint ni har gjort i huset Nathalie =)

Svar: tack angelica :)
Nathalie Larsson


Kom ihåg






Trackback