Time to do other things

Jaha vad har jag gjort idag? Inte mycket till nytta iallafall måste jag säga. Har spenderat dagen på soffan och underhållt mig med datorn och tvn. Mår inget vidare idag heller tyvärr. Nyser hela tiden, och hjärtat i magen gillar verkligen inte det utan trycker på som bara den. Har inte haft någon matlust alls heller, så har fått tvinga i mig lite mat för ett bebis iallafall ska få lite näring. Jag hoppas verkligen det är lite bättre imon, orkar inte må såhär. Är glad över att jag iallafall kan vara hemma med gott samvete och bara vara sjuk än att ha press på mig att bli frisk igen för att det finns massa andra saker att göra.

Har ioför sig skrivit en lista på massa saker jag ska göra nu medans jag är hemma och väntar in oktober månad. Den är ganska lång men har redan börjat stryka lite saker. I helgen kommer Mattias pappa ner och ska lägga nytt golv i bebis rum, och efter det finns det massa saker att pilla med där inne. Det ser jag fram emot! Känns onödigt att börja göra iordning nu när man ändå ska riva ut allt igen. Ska tvätta bebiskläderna någon dag framöver också. Har inte velat göra det innan, för jag tycker de luktar så konstigt om kläder om de får ligga tätt tillsammans länge utan att man rör dom. Så det får bli nästa veckas underhållning när jag kan vika in dom i byrån och styra i rummet :)





Vetekudden är guldvärd när ryggen värker såhär framåt kvällen!







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback