Always together

Idag sov jag till halv ett. Till halv ett... kan ni fatta haha?! Förstår inte hur man kan vara så trött alltså. Men det var skönt iallafall. Framöver så tror jag bestämt att älskling och jag inte kommer sitta vid köksbordet klockan ett på dagen och äta frukost iallafall haha. Då blir det andra bullar! Och jag längtar som bara den, snälla låt de sista veckorna gå fort nu!

Idag upptäckte jag min första bristning på magen. Vart fan kom dom ifrån? Jag inspekterade magen noga igår (det lilla man ser av den uppifrån) och då kunde jag inte se någon. Men idag så har jag tre streck på sidan av magen. Bröt ihop ett litet tag, och älskling försökte göra de hela bättre med att berätta att jag är lika fin iallafall och att de knappt syns och bla bla. Vem lyssnar på det just då haha? Inte jag iallafall. Trodde ett tag att det skulle förstöra hela denna dagen. Men sen kände jag bara whatever. Har redan världens fulaste ärr över naveln från piercingen, så vad gör de med lite bristningar. Det är väl helt enkelt smällar man får ta tyvärr. Är förjävligt att det förmodligen kommer bli mycket värre under de veckorna som är kvar. Så ikväll tycker vi lite extra synd om mig, tack!



Bakade en äppelpaj förrut och åkte bort till mormor och morfar en sväng med Jennifer. Mormor fyller nämligen år idag :) Så grattis till henne!







Jag undrar varför Mattias inte äter upp hela sina chokladbitar? Ligger fullt av
sånna här småbitar i kylen. Jag trycker alltid i mig hela chokladen jag köper
vare sig jag orkar eller inte.






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback