To the beat

Den här dagen blev det inte så mycket gjort utav. Vaknade som vanligt vid halv 10 tiden för toalettbesök. Sen tänker jag alltid att jag ska lägga mig i sängen och dra mig lite. Men vad händer? Jo självklart somnar jag om och sover till 12, halv 1 haha. Men skönt är det iallafall, och jag njuter till fullo av mina sista sovmorgonar. Men jag hoppas på en förändring på dom snart, väldigt snart :)
Mattias och jag tog oss en promenad i höstvädret förrut. Riktigt kallt ute nu, men väldigt skönt. När vi kom hem hoppade jag i min ziperall och satte mig framför tvn med lite te och choklad. Livskvalité :)




Nu är det ett par strykningar på bf-gissningen :)

Malin: 12:e oktober

Mormor: 14:e oktober

Jennifer: 17:e oktober

Bea: 19:e oktober

Emma: 19:e oktober

Mattias: 20:e oktober

Jag: 21:e oktober

Henrik: 21:e oktober

Mini: 21:e oktober

Pappa: 22:e oktober

Morfar: 22:e oktober

Hugo: 23:e oktober

Veronica: 23:e oktober

Amelia: 24:e oktober
Therese: 25 oktober

Mamma: 26:e oktober

Karol: 27:e oktober

Victoria: 28:e oktober

Julia: 30:e oktober

Patricia: 2:e november

Eva: 2:e november

Erica: 5:e november

Michaela: 7:e november








Såhär finner man mig om kvällarna nu för tiden. Antingen liggandes på soffan eller i sängen med mobilen i handen och spelar wordfeud :) Tycker inte ens det är kul, men ändå spelar jag. Det är ju mycket märkligt. Börjar få lite för bra självförtroende i det också efter typ 12 vinster på raken höhö ;)







Kommentarer
» Bea

Ja nu är det bäst att han skyndar sig lite om jag ska få rätt! :)

» Bea

Ja nu är det bäst att han skyndar sig lite om jag ska få rätt! :)

haha ja, gärna för mig ;)


Kom ihåg






Trackback