On and on, this love I feel for you

Hade en mysig morgon i sängen igår framför föreläsning med te och bullar =) Dock fattade jag inte så mycket av själva föreläsningen, men det är jag nog inte ensam om. Massa krafter, formler och skit och jag ska bli idrottslärare? Hmm tycker faktiskt inte det har så mycket med den saken att göra, men tydligen! Drog till Vimmerby en sväng med syster sen och fikade lite o kollade runt lite i affärerna. Köpte ett par leggings jag varit sugen på länge, men inte kunnat bestämma mig om jag skulle ha beiga eller svarta, men nu blev det svarta =)
Idag har jag nog varit världens lataste. Vaknade straxt efter tio, men låg kvar i sängen och glodde till typ 12 innan jag gick upp och åt frukost, för att sen lägga mig på soffan o lata mig :P Åkte upp till Hultsfred en sväng förrut för att få i mig lite D-vitamin, känner att de är brist på de. Har precis käkat hemmagjort pizza, va riktigt gott. Nu väntar jag bara på att klockan ska bli halv 7 så jag och Michaela får åka på gympa =)






Detta kallar jag vardagslyx, det är ju trots allt lill-lördag =) "Näää det är onsdag
Jennifer, det är onsdag!" I rymden finns inga känslor haha, så jävla bra film,
mycket sevärd =)



/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback