Wont you stay the night

Då var denna helgen över och söndagen är nästan slut. Känns inte riktigt som man har koll på dagarna längre när man är mammaledig. Men fort går dom iallafall. Imorse vaknade jag med ett ryck vid halv sju. Jag hörde inte Travis så fick lite smått panik och tände lampan och flög upp ur sängen för att kolla så han andades. Och det gjorde han men väldigt tyst. Han brukar alltid ligga och småsnarka lite annars. Det är min största rädsla att han ska sluta andas när han sover. Usch vill inte tänka på det, vet inte hur många gånger jag kollar honom innan jag somnar så han ligger bra och andas ordentligt.

Men inatt var han tydligen bara trött. Han somnade vid ett i sin säng och sov ända till sju. Sex timmar i sträck och det är nog rekordet hittills. Jag låg bara och väntade på att han skulle vakna eftersom klockan var halv 7. Sen fick han komma upp i sängen och äta lite och så somnade han igen. Sen när han vaknade till igen tog Mattias upp honom och så somnade Mattias med honom i famnen. Bara log och låg och kollade på dom, så fina mina älsklingar :)

Annars har Jennifer varit här och umgåtts lite idag medans Mattias spelade match. Travis har varit nöjd hela dagen och bara legat och myst och pratat, vad underbart det är. Själv försöker jag få igång amningen igen. Det går väl sådär. Han har fått ersättning ett par gånger idag, sen får han tutta väldigt ofta. Vill verkligen få igång det ordentligt igen. Eftersom han är nöjd och gör sina behov antar jag att han får i sig tillräckligt. Ikväll innan han ska sova får han bara ersättning så han står sig. Imorgon ska vi till bhv för vägning vilket känns skönt nu när det är lite annorlunda med maten för honom.







Söndagspizzan ät intagen och nu blir soffhäng :) Lite sugen på glögg och
lussebullar med, ska nog gå och fixa iordning det :)






Kommentarer

Det där med o sluta andas är jag med orolig för men ja har andningslarm till Theo o de känns lite bättre faktist :-)

Usch .. Jag hade blivit lika galen! Önskar ingen sån olycka..

Hellre att dom snarkar än att hjärtat hoppar ur halsgropen på en =)

» anna

hej! :)

kika gärna in på min blogg där det står hur du kan tjäna pengar på din blogg. det är gratis att gå med, du förlorar ingenting på det. det är bra, enkelt å smidigt att tjäna pengar på. har du frågor, så ställ dom. så svarar jag så gott jag kan! :)



du får ha en fortsatt bra måndag. :)

kram.


Kom ihåg






Trackback