Dry out

Tänkte tipsa er om ett torrschampoo som har räddat många av mina dagar :) Nu när man är mamma och har tusen saker att göra samtidigt är det inte alltid man hinner duscha i lugn och ro. Ibland hinner man bara duscha av kroppen, och sen vill Travis ha uppmärksamhet och då är det bara kliva ur duschen med sitt feta hår. Har testat många sorters torrschampoo, men detta är det enda som funkat på alla sätt och vis. Det luktar gott, tar bort det feta håret, lämnar ingen färg i håret och är billigt. Och då pratar jag om batiste torrschampoo. Det kom till Sverige för en stund sen efter att ha gjort succé i England. Och det förstår jag! Hur smidigt är det inte att bara spraya i det, massera lite och låta det vara i en stund för att sedan kamma/borsta ur håret och sen är det som nyduschat :)




Jag har testat dessa två sorter. Den till vänster är för brunetter och luktar supergott  :) Den till höger funkar precis lika bra, men den luktade lite för mycket för min smak. Finns många andra sorter också bland annat original och tropical.







Kommentarer

Var har du köpt det??

Lät ju väldigt behändigt. :)

Ja vart har du köpt dom? :PHåller med inte lätt när en har små barn =) hehe.. blir snabbt lr ut o in typ hehe

Vet att det finns alla sorter på kicks :) öob har några sorter. Sen tror jag allt fler affärer som typ lindex & åhléns också tar in dom :)


Kom ihåg






Trackback