Good girls gone bad

Hejhej!

Har precis varit och spelat innebandy. Vi slutade lite tidigare för vi va inte så många idag plus att det är hur varmt som helst i gympasalen. Inget ac system där inte. Mattias jobbar kväll denna vecka, så sitter här hemma själv nu nyduschad. Ska alldeles straxt sätta min vid tvn och invänta alla bra tvprogram som är på måndagar. Imorgon blir det en sväng till Kalmar för att skriva lite på vår lektionsplanering som vi ska ha framöver. Jens och jag ska ha hand om amerikansk fotboll =) Det blir nog bra!

Fick även lite gjort på min personligatränar-uppgift idag. Den ska inte in förrens om 4 veckor. Men jag är medveten om hur stressigt allt brukar va i slutet, plus att vi ska till gbg då och sådär. Så det är likabra att man är klar med lite saker nu. Vi slutar ju redan den 1:e juni och det som är kvar är opponering, pt-uppgiften skriftligt och muntligt, ledarskapslektion, 2 analysuppgifter, bildningsmiljöuppgift, seminarie på en bok, seminarie på analysuppgift och öppna dagar då min grupp ska ha hand om ridning =) Så det är en hel del kvar som ni ser. Eventuellt en tenta för min del då, har ju fortfarande inte fått tillbaka den.











/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback