Don't fight for this girl

Onsdags lirade jag hela dagen haha :) Gick upp och tog med täcket och låg på soffan. Gött de!
Idag kom Madde upp till Hfred, så vi va och hälsade på Bohman en sväng. Sen fikade vi lite.
Trevligttrevligt :) Sen har Mattias och jag spelat, nu hamnade jag här. Tränade inte idag heller
eftersom jag inte känner mig helt frisk. Hostar som ett as hela tiden. Ska väl gå och sova snart.
Får hoppas jag somnar bättre än igår för då hostade jag hela tiden :P Klockan ringer 5.20 imon.
Redovisning i skolan 8.15. Drygt som fan när man pendlar att man alltid får gå upp flera timmar
innan man börjar, men har ju valt det själv så ska icke klaga :)

Skönt med fredag och helg imon. Slutar 9.45 så blir väl en snabbis i affärerna sen åker man hem.
På kvällen åker Madde och jag till Virserum och kollar på lite hockey som sagt :) Efter det får
man se vad som händer. Får se vad som händer resten av helgen också :) Match på söndag iaf!












/Take care Nathalie






Kommentarer

Kul kväll...... :(


Kom ihåg






Trackback