Take my body close

God kväll!
Då va denna helg över. Meningslösa helger som bara Rinner iväg. Plugga känns så jävla off just nu.
Spyr på Att! Men det är bara Att åka tillbaka till Kalmar imon. Imorgon blir det hälsovetenskap och
simning. Inte så kul kan jag säga. Vattnet smakar helvete i Kalmar, typ svett. Ussssssssssch!
Jo förresten tänkte höra om Någon vill ta mitt magistermärke i simning? Bara att höra av er isåfall;)
Simma typ 2 km, 1 km rygg, vattentramp i 12 min, livräddning, långdykning mm. Någon som Fortfarande
är sugen? : P Nae usch fy fan så drygt! Allt är drygt, är inte positiv till Något överhuvudtaget.

Väntar på Att barnet ska Komma hem nu så vi kan åka hem till Hultsfred. Blir lite plugg, Ytterst lite för jag
orkar fan Inte ikväll, även om jag Bord. Sen ska jag fixa till filmen som vi ska Göra med i vår grupp
skolan. Efter det blir det hamburgare från Mc Donalds och finalen i hockey på tvn:)
Spelade match mot O-hamn imorse. Vann med 8-3. Gött mos! Stressade som fan för jag skulle hem
på DOP sen. Jasmine är nu döpt:) Så söt och go den ungen alltså!








Här har vi mig och lilla sötnosen idag<3







/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback