Lifes a bitch

Det är tydligen redan torsdag idag. Jag har aldrig skrivit att tiden går snabbt innan va? Nääe tror inte
det :) Den här veckan har sugit så hårt som det bara går, och det kommer följande vecka att göra också.
Är i skolan 9-16 varje dag, sen på det har vi omdugga muskler, göra en film i gruppen, eximination i gå&hopp&löp, rytm&rörelse uppgift, eximination i räck&rotation, redovisning av fallsuppgift inom simning och samtidigt som det har vi simning, dans och hälsovetenskap. Låter kul va? Men jag kan tala om att det inte
äu kul för 5 öre när man får stressa som ett as för att hinna med allt, sen ska man samtidigt ha en fritid och
träna. Men det hinner man ju knappt? Helt sjukt hur mycket som finns i mitt huvud för tillfället. Helgen
kommer att gå åt till plugg på muskler, fixa iordning film och träna på handstående. På det ska vi ha in
födelsedagsmiddag, match och ett dop. Bli inte förvånade om jag typ får en hjärtinfarkt, eller kanske går in
i väggen innan man ens börjat jobba :P Så sjukt är det just nu. Man hinner inte med grupp uppgifter när
man redan går 9-4 varenda dag. Ska man sitta med dom på natten då har dom tänkt eller? Ah jag vet inte.
När man har 10 saker att göra samtidigt så skiter man ju i allt för man inte vet vart man ska börja. Hade
fått ett mejl av vår lärare där det stod typ jag vet att ni har mycket att göra nu, men allt handlar om planering.
Va fan tror hon man inte gör redan då? Jo man planerar sönder sig men tiden räcker fortfarande inte till till
allt man ska hinna.

Okej sådär nu har jag fått skrivit av mig mina aggressioner. Nu ska jag plugga på till eximinationen nu vid
klockan 2, sen ska jag vänta på halv 5 tåget (bussen) och åka hem. Direkt när jag kommer hem bär det
av till träningen, sen blir det förmodligen bara hem och sova eftersom man inte är annat än trött just nu.






/Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback