Never felt so good

Hemtentan hade vi ju tur med alltså haha. Får hoppas det blir godkänt nu då bara :)
Va sjukt trött igår, likaså idag. Dryg dag i skolan där vi gjorde podcasts. Spelar in sin egen
röst så ska vi lyssna på de på måndag, låter verkligen hemskt haha. Snyggt de va när han
kom in med en vagn med 30 mac datorer på. Ett par hundra tusen de :P
Har tränat på gymmet idag med Emma, sen va de innebandy träningen. Och nu ligger jag
hemma i min egen säng för en gångs skull =) Lite tomt, men jag överlever :)
Tänkte lägga in lite ny musik på min ipod nu innan jag går och lägger mig. Känner mig allmänt
stressad över allt nu. Mycket att göra i skolan, usch orkar inte.
Imon är de iaf äntligen fredag, och vi är lediga. Hur skönt som helst! Imon ska jag bara ta de lugnt
och skönt. På kvällen ska vi ha lite kalas för mig här hemma :)









Beställde hem dom här idag :) Nelly har blivit ännu bättre än dom redan
va från början. Får rabatt beronde på hur mycket man handlat innan,
studentrabatt får man också, och idag fick jag även en mössa på köpet :D
Plus gratis frakt eftersom jag beställde skorna förra veckan, kan ju inte bli
mycket bättre :)






/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback