The time of my life

Jaha då vare midsommar igår. Började med mat med mamma och co hos Rosenlunds.
Massa gott : ) Sen åkte jag och Michaela ner till Mörlunda och Madde. Lagade mat och så.
Sen kom Besse, Vickan och Edin dit med. Vi åt och spelade spel och hade det trevligt.
Åkte ut till Sinnerstad efter de. Och ja det va jätte kul där. Min kväll höll på att förstöras
som vanligt får man väl säga. Men tur att man har folk som ställer upp på en.
Är så jävla jobbigt när man bara får ta skit, skit och åter skit. Men det är slut med de nu
kan jag säga. Står inte kvar länge till...

Blev iaf taxi hem sen på natten efter massa dans. Sov hos Michaela sen eftersom hon
var själv hemma. Jag vaknade för en stund sen, ska göra mig iordning nu.
Sen ska vi till sjukhuset för morfar fick åka in imorse, han va jätte dålig =/
Hoppas det blir bra nu direkt! Vill inte att han ska ligga där lika länge som sist han
blev dålig.


Bilder från midsommar kommer ikväll tror jag!




/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback