Leaving ground forever

Update!
Drog till Öland efter jobbet. Va framme mitt i natten någon gång. Trevligbilresa
med massa prat med Sandra : ) Gick upp tidigt på lördagen och åkte mot
Böda. Låg där till sent på eftermiddagen och bara stekte. Och badade såklart.
Va kallt, men jag är ingen badkruka inte :P
Åkte hem och stannade till och köpte mat. När vi kom tillbaka till stugan
duschade vi och gjorde oss iordning, sen grillade vi. Blev kycklingfile,
majs, klyftpotatis och bearnesås : ) Massa gott! Kollade såklart på gpt.
Vilket jävla gp haha! Händelserikt.
Senare in på natten va vi och hämtade Tim och Jocke i Kalmar. Blev sängen
nästan direkt.
Dagen efter va de upp tidigt igen. Efter lite jordgubbar till frukost åkte vi till Böda
igen. Underbart alltså! Är nästan som att åka utomlands fan =)
Drog hem till stugan på kvällen. Duschade, packade och åkte till Borgholm.
Åt buffé som hette duga. Blev proppmätt! Sen vare hemresa.
Väl hemma hade jag världens mysigaste kväll, och jag kunde inte sluta le : )

Idag har jag jobbat. Började vid 7, så det blev att gå upp tidigt. Kom hem för en
stund sen. Ska packa om mina grejer sen ska jag till Öland igen.
Mamma och dom är där med vår husvagn, så ska åka dit o 2 dagar och steka
lite till. Sen måste man ju tyvärr hem och jobba igen. Men får tänka på pengarna.

Nej bäst att packa, tåget går sen : )




/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback