You know what I'm talking about

Den person som betyder mest för mig gör såhär mot
mig. Kan inte förstå de alltså. Jag har inte gjort något för att
förtjäna det. Senast i lördags va det helt annat. Är konstigt hur allt
kan vända så snabbt. Men nu vet jag, och det är hejdå för
alltid. Gör ont så in i helvete kan jag säga. Men jag ska klara
det här. Jag har mina vänner. De vet allt nu, och jag vet att de ställer
upp för mig.
Framtidspratet för 3 veckor sedan är bortblåst. Och det va inte
mitt prat, det va ditt! Du beter dig allvarligt som en jävla idiot.
Och det är inte bara jag som tycker och har märkt. Jag hoppas
du tar åt dig, för det är inte bara mig du sårar...
Så mycket som man har gjort, men de får man bara skit för.
Orkar inte ställa upp längre, och inte få något mer än enbart
skit tillbaka :(

Men hejdå, ha ett bra liv! Tack för alla åren! =/
10/10-05... kommer alltid minnas som de bästa
i mitt liv.

Precis som du säger att du gör vad du vill, gör jag
också vad jag vill. Skulle kunna skriva massa annat.
Men jag besparar dig de!
Hoppas du inser någon gång vad det är du håller på med.


Vilken jävla natt framför mig, kommer aldrig
orka upp vid 6 imon :(


Bra baby. Saknar dig på alla sätt.
Godnatt min Nathalie.
Vilket skämt! Trodde man betydde ja, men där fick man.




/ Take care Nathalie









Kommentarer

Kom ihåg






Trackback