I don't wanna be told to grow up

Helgen är redan över och det är tisdag. Går ju hur snabbt som helst. Inte gjorde jag något
vettigt med den heller. Men det kan vara skönt ibland :) Kollade ju på oc iallafall, det är
vettigt. Förutom att någon fortfarande har gjort hack i 3:e säsongen o är skyldig mig en
ny :@ Störande som bara den när det hackar alltså.
Aja ny vecka, nya möjligheter. Förutom att detta är en riktig helvetes vecka. Jag satt i 5 och
en halv timme igår. Hörde ni? Fem och en halv timme och skrev ett jävla arbete. Hatar
verkligen äckel AU1 alltså. Helt fucked up kurs, och de är såååååå skönt att den är slut snart.
Eftersom jag va så duktig igår så tog jag mig ledigt från skolan idag haha. Kände att jag inte
missar speciellt mycket iallafall eftersom jag redan är klar med arbetet nu.
Fick mejl om omtenta på fredag. Så borde börja plugga lite på det nu så man klarar skiten.
Men det är så svårt o veta vad man ska plugga på. Börjar med att läsa en bok så får vi se hur
det blir :)

Imorgon är vi lediga med måste ändå gå upp halv 6 och åka in till Kalmar. Ska fixa till ett grupp
arbete med D3 :) Sen hem och åka till tandläkaren. Sista gången man går gratis, sen är man stor
och får betala själv :P Vore ju bra om dom kunde fixa min jäkla tråd bakom tänderna som lossnat
så man slipper åka till Oskarshamn för de. Men dom är säkert för inkompetenta för det. Så blir väl
att åka till Oskarshamn o va där i 2 minuter sen åka hem som vanligt när man är där :P
Efter tandläkaren ska jag åka och jobba litegrann.





Haha ja det är här min grupp i klassen :)
Där bak från vänster är det Tom, Dino, Martin, Henke
och sen jag, Dessire, Sanna, Lisa :)


Vet inte riktigt vad Tom styr med på denna bild haha,
riktar vapen mot en och grejer ;) Synd bara att vi tjejer
spöade dom på lasergame! =)







/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback