On a mission

Va så jäkla underbart och duscha förrut kan jag säga. Och så skönt att få
göra sig iorning lite och ta på sig kläder! Mmmm =) Gick till konsum fram och
tillbaka, sen va jag helt slut typ haha. Va tvungen att lägga mig och sova
en timme. Tog på krafterna verkligen =) Sen har jag typ suttit vid datan och
pratat lite =) Kollade gpt efter de. Jonsson tog hem att. Lite otippat ja, men han
körde riktigt bra. Körde ifrån dom till och med, kul att se =)
Efter de körde jag upp Adam, Jocke, Christoffer och Robin till Hultsfred. Dom
skulle ner till marknaden. Sen va jag och hämtade besses glasögon åt honom
med. Vet i fan hur dom hamna där, men de är ju en annan femma.
Fick en sån där konstig känsla i magen. Går inte riktigt att beskriva den, men
bort vill jag att den ska. Det jobbigaste som finns är när man inte vet.
Hur svårt ska de vara, raka frågor, ärliga svar? Eller? Aja, det rer sig.. nog.

Imon ska jag iaf vara med Andreas, har saknat han och hans leende =)
Han gör mig alltid på bra humör den pojken! Film och sådär, det kommer
göra min dag. Ska tjata sönder han för jag bara lääängtar efter att umgås
nu när jag varit osocial sen i tisdags. Så det får han vara beredd på nu
stackarn =)


Nääe om man skulle ta o försöka sova eller något.
Här gör man ingen nytta.








/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback