Rolig kväll igår

Hade en jätterolig kväll igår :) Mådde dock skitdåligt i slutet pga av en lakritsshot jag tog. Fy fan, den måste varit gammal eller något. Mådde så illa usch! Tur att det var dags att åka hem hehe. Fick skjuts ända hem till dörren vilket var tur. Annars hade jag fått knalla någon kilometer i mina högklackade skor och då vet jag inte om jag hade kommit hem haha. Man är inte så van vid sånna skor va ;) Men det var som sagt en trevlig kväll iallafall.
 
Imorse mådde jag inget vidare. Blev påmind om varför jag typ aldrig dricker längre. Man är inte van vid alkohol längre, så jag var rätt sliten om man säger så. Men det har ordnat upp sig under dagen. Förutom magen, den mår inte bra. Skulle äta pizza förut, men fick världens kramp så jag fick inte i mig något. Har käkat lite korv med bröd nu istället det var bättre. Travis och jag har haft en liten spakväll. Vi badade tillsammans sen hade vi manikyr och pedikyr haha. Så mysigt så :) Mattias spelar xbox och jag glor lite på tv. Blir nog sängen rätt tidigt idag känner jag.
 
 
Syster fixade håret och sminkade mig igår, så duktig så :)
 






Kommentarer
» Sanna

Vilken snygg skjorta! Vart har du köpt den? :-)


Kom ihåg






Trackback