Don't feel like doing anything

Idag har jag varit i Vimmerby med mamma, Victoria och Michaela. Kikade runt lite i affärerna och tog en fika :) Det var trevligt, och dagarna går lite fortare när man har något att göra. När jag kom hem började jag med maten som Mattias beställt tills idag, kålpudding. Hade aldrig gjort det innan, men det blev faktiskt gott. Lite snålt med krydda men det gick ju att fixa. Är svårt att få mat lagom kryddat tycker jag, kryddar alltid antingen för lite eller för mycket. Dagens problem haha!

Annars så har mitt vanliga nummer hoppat igång på iphonen idag. Ska alldeles straxt roa mig med att lägga in lite kontakter igen eftersom de försvann i flytten. Passade på att göra en rejäl kontaktrensning också. Lika bra när man ändå är igång menar jag. Ikväll blir det lugnt framför tvn precis som vanligt. Skillnaden ikväll är dock att vår goda cheesecake får göra oss sällskap i soffan ;)





Köpte mig ett par nya rejäla vinterkängor idag. Nu lär jag varken frysa eller bli blöt på
alla promenader framöver :)






Lilleman fick sig 2 par kalsonger eller vad dom nu heter för små bebisar haha. Vet inte
om de kommer till användning, men de var så jävla söta så jag var bara tvungen.






Kommentarer
» Frida

Nattis du såg oförskämt fräsch ut för å vara höggravid!!



Ser ut å va bra stövlar..var är de inköpta har letat evigheter efter ett par bra å smygga vinterkängor!



Kram

Härligt, jag skulle också behöva ett par rejäla vinterskor. Vilka söta kallingar!


Kom ihåg






Trackback