You came and changed the way I feel

Vaknade klockan 7 idag av att grannen damsög inne hos sig, och det är fan inte okej. Inte kul att behöva vakna så tidigt av en skitsak. Men vi somnade om iallafall och sov väldigt länge idag. Men det va skönt :) När Mattias hade åkt till jobbet la jag mig i sängen och började läsa en bok som vi ska ha ett seminarie på. Har läst 43 sidor nu och kan meddela att boken suger. När man har läst 2 rader i den har man glömt vad det stod på första raden. Och boken är bara på 300 sidor, så good luck Nathalie. Egentligen skulle den ha varit utläst tills imon då vi egentligen har seminariet. Men då åker ju jag och älsk till Göteborg. Så hoppas på att andra seminariet blir nästa fredag eller något istället så jag hinner läsa ut boken.

Som sagt så åker vi alltså till Göteborg imon vid halv 10. Väderrapporten ser ju inte lovande ut, men hoppas att regnet håller sig borta iallafall. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på i Gbg imon, det märks :) På lördag bir det shopping och sen gp på kvällen iallafall :) Sover gör vi på scandic opalen precis som förra året då vi var där, jätte fint hotell och kanon läge mitt emellan liseberg och ullevi. Ska blir super mysigt att åka bort över helgen och bara mysa, hotellfrukosten är ju ett stort plus med :) Minus med resan är ju självklart att jag inte kan åka några karuseller på liseberg, jag som älskar liseberg, buhu :(



Nehe dags att läsa lite till i boken, och sen packa lite kanske!











Göteborg och gpt förra året :)





/Take care Nathalie






Kommentarer

Oansvarigt, tragiskt och otroligt omoget! Hur kan man bara komma på tanken att skaffa barn när man inte har någon inkomst eller utbildning???? För mig är det helt sjukt!!! Stackars barn! Och hur länge har du och din kille känt varandra? Herregud!!! Det är ingen lek att ha barn! Det är inget man bara skaffar så där.... Hur tänker outbildade, arbetslösa ungdomar idag???? Inte alls verkar det som! Ni har ingen aning om vad det innebär att ha barn! Stackare! Lycka till!

» S

Om de känner sig mogna att skaffa barn eller inte är väl ändå ingenting du bör bry dig om "insiktsfull", det är väl deras ensak?! Avundsjuk? Eller blev du själv till när dina föräldrar var unga, kanske blev du som du blev isåfall. Grattis!

» <3

Haha det va det värsta jag hört! Sen inte våga dtå för det man skriver ? Herrugid säger jag bara, får hoppas inte du har barn iaf, för du är ju knappt vuxen nog att själv inte bete dig som ett barn!

du som har skrivit inlägget har väl iallafall inte med saken att göra...detta barn kommer vara väldigt älskat av oss alla i hela familjen så du kan vara fullständigt lugn...och studier kan man återuppta om du inte visste det

alla sa likadant om mig när jag väntade Alice. Men titta vilket underbart liv jag har med min sambo å min dotter. Du kommer bli en kanonbra mamma Nathalie. Personen som skriver är bara så jäkla avundsjuk att han/hon inte upplever det du gör nu.Jag ser framemot att du ska ha barn, fler lekkamrater till Alice :)


Kom ihåg






Trackback