Standing on the edge, the fucking edge

Ja som jag skrev blev det ju att åka upp till Hultsfred. Hade ju liksom biljett och
så. Emma fixade bilpass så vi kunde köra nästan ända in. Skönt de!
Blev ju en bra kväll tillslut iaf. Metallica va skitbra. Är inget större fan som
lyssnar jämt på dom o så, men kan ju ett par låtar. Häftig känsla
ändå och stå där med 35.000 pers i lilla Hultsfred och se deras maffiga
framträdande : ) Hade världens bästa sällskap också...
Va hemma kvart över 4 på natten. Gick och la mig och däckade i sängen direkt.
4 och en halv timme senare ringer klockan. Ville döda mobilen, men det va
bara att gå upp för de va jobb på schemat om en halvtimme.
Cykla i regnet är kul. Dagen gick ändå snabbt. Skönt att de är regn ute
när man jobbar helg, så man inte går miste om när det är fint väder.
Nu hamnade jag här. Har två filmer som ligger och väntar på mig.
Kommer inte sova ett skit inatt känns de som just nu. Jag är ju
egentligen trött, men fan de går bara inte. Så jävla frustrerande alltså.


Aja har inte så mycket mer på hjärtat, behöver sysselsätta mig nu!

Kmr bilder från iförrgår hos ante snart! ska bara få
dom av tookie först :)


/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback