Lite sjukstuga

Ursäkta frånvaron men jag har varit sjuk ett par dagar nu. Nu känner jag mig piggare i huvudet igen trots att jag fortfarande är genomförkyld. Skönt det iallafall! Idag har vi städat ut julen här hemma. Sen passade jag på att storstäda hela undervåningen och bäddade rent i alla tre sängar. Hela familjen är nyduschad med så det ska bli skönt att krypa ner i sängen om en stund. Colin börjar också bli förkyld så han har varit lite gnällig idag, så det tog sin tid att plocka iordning och städa vill jag lova hehe. I slutet fick han hänga i bärselen en stund men det blir fasiken tungt efter ett tag. Vi passade på att röja litegrann på övervåningen också. Där går det verkligen sakta vill jag lova. Ingen av oss har lust eller ork att ta tag i att städa och göra iordning där uppe. Men det kommer bli bra när vi väl gör det hoppas jag. 
 
Nu ska vi bara försöka njuta av den sista ledigheten tillsammans :)
 
 
 

 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback