Gamla bilder

Ibland (som nu) när jag har lagt över bilder från telefonen till den externa hårddisken där jag sparar allt, och då menar jag verkligen allt haha, kollar jag igenom gamla bilder. Idag tittade jag igenom bilder på mig själv och jag är väl säkerligen 16-17 år på bilderna  här nedan och jäkligt blond. Ja ni som känner mig vet ju att jag egentligen är blond. Det var på äldre dar jag började få ful utväxt och så blev jag tillsist brunett istället. Det slet alldeles för mycket på håret att hålla på och blondera det hela tiden som jag fick göra tillsist.  Jag trivs som båda men jag kan inte låta bli att sakna det där blonda håret ibland. Jag tycker på något sätt att det känns mer mig och att jag passade bra i det, men dessvärre ser jag nog yngre ut i det hehe. Om jag blev blond nu igen skulle jag nog tappa allt mitt stackars hår så jag får nog behålla det som det är. Jag tappar sjukt mycket hår nu men jag hoppas att det börjar trappa av snart. Jag har precis som med efter Travis fula småhår i fästet där håret helt enkelt har lossnat. Det är mycket man får stå ut med när jag skaffar barn, både innan efter och under tiden haha. Men det är värt det alla gånger och jag vet ju att håret kommer tillbaka någon gång. Värre är det med bristningarna på magen. Jag hade hoppats att de skulle blekas ännu mer än vad de gjort, men dessvärre syns de fula ärren väldigt tydligt fortfarande. 
 
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback