9 månadersbesök

Idag har Colin och jag varit på bhv för den obligatoriska vägningen som vi gör varje månad. Idag vägde han 7540 gram och var 69 cm lång. Ingen stor kille med andra ord haha! Han hade bara gått upp 100 gram sen förra vägningen innan jul. Men han har varit sjuk och inte ätit lika mycket som vanligt, sen har han fått en till tand så han har haft två kämpiga veckor. Tand nummer fyra är också påväg upp nu så tandköttet är jättesvullet på honom stackarn. Hoppas den spricker igenom snart så han slipper det onda. Jag ska stryka lite alvedon på tandköttet sen innan han äter så får vi hoppas det hjälper litegrann. Det stör inte nattsömnen än så länge iaf! Igår somnade han vid 7 som vanligt och vaknade inte förrens kvart över 8 imorse. Så himla skönt att han har blivit en riktigt sömntuta! Det är som sagt värre med den andra haha. Han har varit vaken sen 4.15 imorse så jag ser inte fram emot att hämta hem honom från förskolan sen för han lär vara på världens sämsta humör.
 
Colin har precis sovit middag, men den blev inte långvarig idag. Han sov knappt en timme, så han lär vilja sova en gång till i eftermiddag. Jag funderar på att hämta hem Travis med vagnen så kanske Colin somnar i den en stund. Jag har så ont i min höft så jag behöver röra på mig för att se om det blir bättre. 
 
 
 
 
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback