Packar

Igår klippte syster av mig håret. Har inte klippt mig eller färgat håret sen Colin föddes, så hade egentligen behövt att göra det också men eftersom jag vill färga det mörkare nu till hösten kändes det väldigt ovärt när en vecka i solen väntar. Då kommer håret blekas ändå av solen. Väntar man över fyra månader med att klippa sig får man också räkna med att det ryker mycket. Nu var det väldigt slitet, men hellre kort och fräscht hår än långt och trassligt. Det växer ut snart igen hoppas jag :)

Idag har vi varit och ätit och firat mormor som fyllde 70 år i veckan. Kvällen har spenderats med att packa till båda barnen och tittat på speedway. Nu är nästan allt färdigpackat till både Travis och Colin, så skönt. Får ta min egen packning imorgon. Imorgon väntar även en träningsmatch med innebandyn innan seriepremiären som är om knappt två veckor. Jag vaknade upp lite förkyld idag så jag hoppas bara att det inte blir värre tills imorgon. Kul att få spela en match på hemmaplan med. Vi ska även fotas imorgon och mitt största problem just nu är vad jag ska göra med mitt hår haha. Det ser så dumt ut att ha toffs nu när det är så kort, så får se vad jag gör imorgon. Man vill ju se lite anständig ut när kortet såsmåningom ska hamna på en affisch inför en match.


Två dagar kvar till Cypern, lovely :)









Kommentarer

Kom ihåg






Trackback