Läkarbesök

Igår var Colin på läkarbesök på BHV. Allt var precis som det skulle och det är alltid skönt att höra. Vi körde även en vikt och han väger 6960 gram och är 65 cm lång. Vikten togs vid 5 månader och 18 dagars ålder, och jämför man med Travis vid exakt 5 månaders ålder så vägde han 6510 gram och var 64,5 cm lång. Så de är ändå ganska lika bröderna men Colin känns ändå större på något sätt. Kurvan hade börjat peka lite uppåt igen på vikten, så det känns bra. Idag städar vi lite här hemma, Colin vaknade precis efter en liten powernap. Jag hade hoppats på att han skulle sova lite längre så jag hann med mer, men tyvärr går det inte bestämma hehe :) Har fått i mig lite lunch nu så nu är det bara hoppas på att Colin är sammarbetsvillig så det blir klart här hemma.
 
Det är ganska fint väder ute idag så om jag hinner tänkte jag ta vagnen och hämta hem Travis sen. Skönt att vi redan tar helg imorgon, denna vecka har gått väldigt fort på något sätt. I helgen blir det lite firande för mig, men annars lugnt. Gutt att få stoppa i sig smörgåstårta och lite sötsaker, för det gör jag aldrig annars höhö ;)
 
 
 
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback