Gamla bilder

Att sitta och titta igenom gamla bilder kan verkligen göra en nostalgisk. Minns tillbaka på en gymnasietid som var full av speedway. Jag och Sandra hängde med överallt och kom hem mitt i nätterna för att sedan gå upp till skolan igen. Vi hade skitkul på våra resor och var landet runt och hejade. En tid man ser tillbaka på och saknar för vi hade det så himla roligt. Mcdonalds mitt i nätterna och inga bekymmer ;) Sen jag fick barn har det inte varit lika lätt att vara spontan och dra iväg på långa resor. Travis är uppvuxen med speedwayen från början och vi har varit iväg och tittat en hel del, men i somras var det inte lika lätt. Då fick det mest bli hemmaplan för vår del :) Det har inte varit speciellt svårt att ha med Travis, han har alltid varit nöjd i bilen och desto äldre han blivit ju mer intresserad har han blivit av speedway. Colin däremot är just nu inte speciellt nöjd i bilen, men jag hoppas han blir det när vi byter till bilbarnstol snart. Travis hatade också babyskyddet när han hade lärt sig att sitta upp så jag hoppas det är likadant med Colin. För i sommar lär det nog bli ett par resor igen :)
 
 
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback