Haft en trevlig helg

Helgen är förbi och en ny vecka är igång. I fredags åkte Mattias och jag till Kalmar direkt efter jobbet. Jag fixade mina fransar och så handlade vi en garderob till barnrummet och lite annat smått och gott :) Kom hem sent så det blev godnatt direkt. I lördags fick jag lite sovmorgon, till klockan åtta iaf för sen åkte Mattias och jobbade en stund. Det var skönt att få ligga kvar en stund i sängen, det behövde min kropp. Travis och jag hängde på till Vetlanda och shoppade lite när vi hade gått upp ur sängen. 

På kvällen åkte Travis till sin mormor och mini för han skulle sova där. Mattias och jag skulle iväg på fest. Åt god mat och hade det lite trevligt. Orkade dock inte hålla ut längre än till 12, sen började ögonen bli tunga ;) Kände mig på något konstigt sätt full när jag kom hem haha. På söndagen tog vi en lång sovmorgon innan Travis kom hem och var galen som vanligt :) Det är tyst och tråkigt hemma utan honom, det känns inte komplett förrens han är hemma med oss igen. 

Idag började jag på mitt nya schema som jag ska gå på fram tills mammaledigheten. Det är lite fullare än mitt andra, men samtidigt har mycket planerings och rättningsansvar försvunnit. Det blir säkert jättebra! Ny vecka i graviditeten idag, vecka 33. Får se om det kommer ett inlägg om det ikväll eller imorgon :)










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback